יום חמישי, 13 במאי 2010

המקצוע \ העיסוק אז והיום - דומה ושונה





אחרי שסיימתי ללמוד בתיכון , הלכתי ללמוד בקורס לשרטוט טכני , בחרתי במקצוע כי אני אוהבת לצייר , אני אוהבת להתרכז בעבודה , אני לא אוהבת להיות פקידה או מזכירה , לטפל בקהל , אני אוהבת לשבת ולהתרכז בעבודה ( השרטוט ) ,

היה ביקוש רב לשרטטים , עוד לפני סיום הקורס , התחלתי לעבוד בתעשיה אווירית ,
לאחר מכן עברתי , קורס לטכנאות מכונות , וזה הוסיף לי ידע , והתקדמות בעבודה , החוויה שלי הייתה לראות את העבודה הגמורה , היא כמו יצירה , כמה שנים לפני צאתי לפנסיה , המחשב נכנס לעבודה , עברתי כמה קורסים לשרטוט במחשב , בגלל גילי המבוגר , לא הייתי כל - כך טובה , בשימוש המחשב , לאחר - מכן , התחלתי לעבוד בטל - מרקט , עד הפנסיה ,
המקצוע \ העיסוק אז והיום - היום יש לי המון זמן ואני מבלה במעדון הפנסיונרים , שהם רבים ברמת - גן , אני מטיילת , עורכת קניות , והתחביב שלי הוא תפירה לבית , ליצור תכשיטים מחרוזים ,
מגהץ - פחמים , התמונה ,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה