יום חמישי, 6 במאי 2010

מגורים ברמת - גן

התחלתי לגור ברמת – גן - , בשנת 1977 עברתי לגור ברמת – גן מרמת הטייסים תל – אביב , גרתי ברמת גן , בחיל 39 ברחוב שקט עם בתים קטנים , והבניין שגרתי הכי גבוה בסביבה , בן שלוש קומות , אף אחד לא יכול להציץ לי לתוך הבית .
חנות ברחוב - בבנין בקומת קרקע היו שלוש חנויות , ירקן , מכולת , ומספרה . הרעש היחידי שהינו שומעים את פריקת הסחורה של הירקן והמכולת ,
מוסד ציבורי \ בשכונה או ברחוב שלי - ברחוב החייל 12 יש טיפת חלב ובית – ספר אביגור לא רחוק משם , וגם בית – ספר עתיד שבו הבן למד , שהבן עלה לכיתה ב' , נפתח בית – ספר אביגור , שהיה יותר קרוב לבית , אך הוא נשאר בבית – ספר עתיד .
השכונה אז והיום - לא השתנתה בהרבה , חלק מהבתים הקטנים נבנו בניני קומות , וחלק הרחיבו ובנו על הגג , עד לפני שנה המכולת עוד עבדה , והיום במקום הירקן , המכולת והמספרה , יש חוגי ילדים , ללימוד אנגלית , הילדים הם מגיל שנתיים ומעלה .
בשנת 1999 עברתי מהרחוב החייל 39 למרום נווה מקום סואן , מלא חיים , הפארק הירוק , וקניון , שהוא מתחת לבניין , הכל נגיש ונוח , אפילו קופת חולים . כל הסביבה בנינים גבוהים שהם 27 – 20 קומות , אני גרה בבניין של 20 קומות , כאשר , גרתי בחייל 39 הינו הולכים לקטוף תפוזים מהפרדס, אברלה , שהיה משתרע , על כמה דונמים , שכיום הפך למרום נווה בו אני גרה .
התמונה הימנית היא רחוב לנדאו 7 ,
כיום אני גרה בו .
התמונה השמאלית רחוב החייל 39 שגרתי בו בשנת 1977 עד 1999 .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה